Nak Termuntah!

Ya Allah berilah aku kesabaran…Nak termuntah aku tengok tulisan2 atas kertas2 ni semua! Kalau muntah ada ‘isi’ ok lah jugak ;-). Ni muntah sia2 jer…yucks!

As of today masih ada 15 paragraph yg masih ‘merah’ lagi. Minggu depan SV-SV ku semua dah nak balik dan nak jumpa dgn aku…isk..isk..isk.

Rasa cam nak tido je. Cow men nga!

Advertisements
This entry was posted in PhD. Bookmark the permalink.

2 Responses to Nak Termuntah!

  1. hawani says:

    haha… kak fadz..ingatkan uwais nak dapat adik lagi..huhuhu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s